.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حل مشكل صندوق مهدي موعود (ع) بابل

دادستان بابل گفت: با توجه به اينكه حدود 14 ماه از كمبود نقدينگي صندوق مهدي موعود(عج) مي‌گذرد مجموع بدهي صندوق از 38 ميليارد تومان امروز به حدود 250 ميليون تومان رسيد.

فضل‌الله وكيلي‌راد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حل مشكل صندوق مهدي موعود در كشور بي‌نظير است.

دادستان بابل گفت: بنا به گفته رئيس بانك مركزي كشور حل مشكلات توسط صندوق مهدي موعود (عج) بابل در سطح كشور بي‌نظير بود.
وكيلي راد تصريح كرد: صندوق قرض‌الحسنه بدون كارمزد مهدي موعود در شهريور سال گذشته با 38 ميليارد تومان كسري بودجه مواجه شد كه نارضايتي حدود 30 هزار سپرده‌گذار را به همراه داشت.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع كه يك بحران جدي را به همراه داشت مسئولان قضايي بابل وارد عمل شده تا از حوادث احتمالي در اين شهر جلوگيري كنند بنابراين در جلسات مختلف با شوراي تامين شهرستان با مديريت بنده اين پرونده به دادسراي عمومي انقلاب شهرستان واگذار شد.
وكيلي راد تصريح كرد: دادسراي انقلاب بابل با تشكيل جلسات مختلف با هئيت امناي و افرادي كه به عنوان سپرده گذار صندوق بودند در صدد پيشگيري از حوادث احتمالي برآمدند.
وي بيان داشت: پس از نشست و بررسي متعدد و حمايت رياست و پرسنل اداره اطلاعات بابل، فرماندهي و پرسنل نيروي انتظامي بابل از برگزاري تجمع و گسترش نارضايتي مردم جلوگيري شد و مقررشد وجوه مردم به سه صورت نقدينگي و چك‌هاي مدت‌دار از سوي هئيت امنا پرداخت شود و با مديريت مطلوب و شايسته‌اي كه صورت گرفته در پرداخت هر سه شكل توفيق خوبي داشتيم.
وكيلي راد تصريح كرد: حل مشكل صندوق مهدي موعود به نحوي مطلوب در بابل صورت گرفت كه تحسين مقامات ارشد مالي و رئيس كل بانك مركزي كشور را به همراه داشت و بيان كردند حل اين مشكل در سطح كشور بي نظير بود و اين نشان از توان بالاي مديريتي شوراي تامين شهرستان دارد.
وي افزود: با توجه به اينكه حدود 14 ماه از كمبود نقدينگي صندوق مهدي موعود مي‌گذرد مجموع بدهي صندوق از 38 ميليارد تومان امروز به حدود 250 ميليون تومان رسيد كه از صبر و تحمل سپرده گذاران كه نهايت همكاري را با ما داشتند تقدير و تشكر مي‌كنيم.
وكيلي راد تصريح كرد: افرادي كه قرار است چك‌هاي خود را تا پايان سال وصول كنند به اطلاع آنها مي‌رسانيم وجوه خود را طي همان چك‌هايي كه در اختيار دارند در سررسيدهاي مقرر دريافت كنند.
وي در پايان از همكاري رياست دادگستري بابل و نماينده خود در صندوق مهدي موعود تقدير كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.